do not visit

Kvalitetsgaranti


Se også vår prisgaranti

Er du ikke fornøyd med varene du har mottatt?
Hos optimalprint er vi ikke fornøyd om ikke du er fornøyd. Vennligst kontakt Kundeservice innen 14 dager fra du mottar varene og vi vil refundere prisen på varen(e) du ikke er fornøyd med, med unntak av utsendelse og produksjonskostnadene.

At våre kunder er fornøyde er fundamentet for vår suksess!
Men, enkelte deler av vår levering ligger utenfor vår kontroll.

Vennligst merk at vi ikke kan påta oss ansvar for:
  • Feil i produktets utseende introdusert av Kunden under definisjonen av produktet.
  • Skrive-, punktsetting- eller grammatiske feil gjort av kunden.
  • Dårlig kvalitet eller lav-oppløslighet på bilder lastet opp av kunden.
  • Feil i brukervalgte løsninger som behandling, antall eller produkttype.

Vær vennlig å studere dine design grundig og rett opp alle feil før din bestilling.

Optimalprint ser ikke gjennom dokumentene kundene skaper før de produseres. Dette medfører store besparelser som vi gir videre til deg!